Irak'ın başkenti Bağdat'ta 10 kilometrekare genişliğindeki ''yeşil bölge''de kurulu işgalci Amerikan ordu karargahı, başkentin doğu bölgesinde yola yerleştirilen bombanın 1 Amerikan askerini öldürdüğünü açıkladı.
Bugün ''yeşil bölge'' içine düzenlenen havan topu saldırılarında da 1 Amerikalı sivil memur öldü.
2 Amerikalı Daha Öldürüldü
Irak'ta ABD işgalinin başladığı 20 Mart 2003 gününden beri ABD'ye bağımlı kaynaklara göre 4 bin 4 Amerikan askeri öldü.
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti