2 ABD İşgalcisi Öldürüldü

Irak'ta işgalcilerle direnişçilerin girdiği çatışmada 2 ABD askeri öldürüldü 3'ü de yaralandı.

ABD işgal ordusu, dün Irak’ın Musul vilayetindeki Ninova şehrinde direnişçilerin bir ABD birliği ile silahlı çatışmaya girdikleri, çatışmalarda 2 Amerikan askerinin öldürülüp 3’ünün de yaralandığı bildirdi. Böylelikle işgalin başladığı 2003 yılından itibaren öldürülen ABD işgal askerlerinin sayısı resmen 3,900’e ulaşmış oldu.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti