2 ABD Askeri Daha Öldürüldü

Irak'ta bugün 2 Amerikan askerinin daha öldüğü bildirildi.

Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, askerlerden birinin başkent Bağdat’ta yola döşenen bombanın patlamasıyla, birinin de aldığı yaralar nedeniyle öldüğü belirtildi. Açıklamada, askerin çatışmada yaralanmadığı kaydedildi.

Irak’ta pazar gününden beri öldürülen Amerikan askerlerinin sayısı 14’ü buldu.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti