Irak'ta iki Amerikan askerinin daha öldüğü bildirildi.
Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, dün başkent Bağdat yakınlarında düzenlenen işgal operasyonu sırasında yaralanan bir Amerikan askerinin bugün öldüğü belirtildi.
Açıklamada, başkentin batısındaki bir çatışmada da bir askerin öldüğü, iki askerin yaralandığı kaydedildi.
2 ABD Askeri Daha Öldürüldü
ABD askerleri birer ikişer evlerine dönüyor!
Irak Haberleri
Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti