2 Abd Askeri Daha Öldü

Irak'ta 2 Amerikan askerinin daha öldüğü bildirildi.

Irak'ta 2 Amerikan askerinin daha öldüğü bildirildi.

ABD ordusundan yapılan açıklamaya göre, önceki gün El Anbar'daki çatışmada yaralanan 2 ABD askeri tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Geçtiğimiz Pazar gününden beri Irak'ta ölen Amerikan askerlerinin sayısı 17'ye yükseldi. Irak'ın Mart 2003'teki işgalinden bu yana hayatını kaybeden ABD askeri sayısı da 2 bin 637'yi buldu

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti