1 AMERİKAN ASKERİ ÖLDÜ

Amerikan ordusunun açıklamasında başkent Bağdat yakınlarındaki bir bombalı saldırıda, bir Amerikan askerinin öldürüldüğü bildirildi.

Açıklamada Bağdat'ın güneybatısında düzenlenen operasyonda bir bombanın infilak etmesi sonucu 2 Amerikan askerinin de yaralandığı belirtildi. ABD'nin Irak'ı işgal ettiği 2003'ün mart ayından beri bu ülkede ölen Amerikan askerlerinin sayısı 3 bin 494'e çıktı.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti