1 ABD askeri daha öldürüldü

Irak'ın başkenti Bağdat'ta bir Amerikan askerinin daha öldüğü bildirildi.



Amerikan ordusundan yapılan açıklamada, Bağdat'ın merkezinde Amerikan devriyesinin geçişinde patlayan bombayla yaralanan askerin öldüğü belirtildi.

Bu ölüm, Nisan ayını "50 ölümle" kapatan Amerikan ordusunun Mayıs ayındaki ilk kayıp haberi olma özelliğini taşıyor.

Geçen ay 50 asker ölmüştü, Irak'ın işgal edildiği Mart 2003'ten beri ölenlerin sayısı da, AFP'ye göre, 4 bin 64'e yükseldi. Ancak reel rakamların on binleri çoktan aştığı tahmin ediliyor.

Irak Haberleri

Irak Direnişi: Hürmüz zorla açılırsa petrol platformları kalmaz
Irak İslami Direnişi, İşgalci ABD’ye Karşı Operasyonlarını Sürdürüyor
“Göze Göz” Mesajı: Irak Direnişi Bölgesel Sınırları Kaldırmakla Tehdit Etti